Jaksatko voittaa?

Kuva: PathDoc / Shutterstock Kuva: PathDoc / Shutterstock

On taas se aika vuodesta, kun palkintoja jaetaan. On mukava seurata alan toimintaa, ja mitä kaikkea hauskaa on taas luotu. Kyse on siis muun muassa MTL Communications Awardsin hienoista ja menestyksekkäistä teoista. Aikaisemmin shortille tulivat myös Voiton mainospläjäykset, joissa oli myös nähtävissä todellinen kirjo suomalaisia mainoksia. Niitä katsellessa saattoi vierähtää kyynel silmäkulmaan.

Välillä tästä menestyksestä joudutaan vain maksamaan reilu hinta. Viestintä- ja mainosalan toimistoissa puristetaan viimeisetkin mehut irti. Vaikka sitten huutamalla ja piiskaamalla. Paremmin, nopeammin – ja sitä menestystä. Sitä pitää saada vaikka väkisin. Kaikkihan sitä haluavat. Nimensä listoille ja upean illan hienoissa puitteissa. Sitten tuleekin krapula ja työväki on tyytymätön.

Itse olen aina pitänyt GPTW-organisaatiosta ja organisaatioista, jotka arvottavat työyhteisön hyvinvoinnin osaksi menestystä. Aidosti hyvinvoivat ihmiset – aidosti hyvinvoivassa työyhteisössä – joustavat mielellään ja rakentavat menestystarinaa.

Tässä se pihvi piileekin – sekä MTL Communications Awards että Voitto voisivat ottaa osaksi valintakriteereitään työyhteisön aidon hyvinvoinnin. Paremmin voivan Suomen puolesta on mukava tehdä töitä! #ifeelgood #pihvi