Asiakaskokemukseen kannattaa investoida. Tervetuloa tutustumaan asiakaskokemuksen parantamisen saloihin torstaina 29. huhtikuuta!

Mietitkö, miten voisit parantaa yrityksesi asiakaskokemusta? Haluatko tehdä asiakaskokemuksesta kilpailuedun? Miksi odottaisit, kun voit aloittaa jo tänään.

Lämpimästi tervetuloa kuuntelemaan parhaat vinkit asiakaskokemuksen kehittämiseen torstaina 29.4. klo 10–11!

Maksuttomassa webinaarissamme opit:

  • Mistä osatekijöistä asiakaskokemus rakentuu
  • Miten asiakaskokemus on yhteydessä yrityksen liiketoimintaan
  • Miten asiakaskokemuksesta rakennetaan kilpailuetu

Näkemyksiään aiheesta ovat kertomassa palvelumuotoilijamme Kimmo Kena ja myynti- ja asiakkuusjohtajamme Tomi Karmaluoto.

Webinaari on maksuton ja avoin kaikille.
Voit ladata tallenteen täältä.

Muista myös ladata maksuton oppaamme: 10 vinkkiä asiakaskokemuksen parantamiseen.

Seuraa toimistomme arkea ja käänteitä FacebookissaInstagramissa, Twitterissä ja LinkedInissä.