Viestintätoimisto Source Creative Oy:n vahva kasvu jatkui jo viidettä vuotta

Viestintätoimisto Source ja Markkinointitoimisto Kitchen jatkoivat roimaa kasvuaan jo viidettä perättäistä vuotta. Vuonna 2018 emoyhtiö Source Creative Oy:n liikevaihto kasvoi 1,3 miljoonaan euroon ja tilikauden tulos kaksinkertaistui 265 000 euroon edellisvuoteen verrattuna. Markkinointitoimisto Kitchenin liikevaihto oli 2,3 miljoonaa euroa ja tulos 128 000 euroa oli viisinkertainen edellisvuoteen verrattuna.

Konserni syntyi viime kesänä viestintätoimisto Sourcen ostettua enemmistön Markkinointitoimisto Kitchenistä. Koska yhdistyminen tapahtui keskellä vuotta, konsernilla ei ole täyden tilikauden konsernitilinpäätöstä.

Yhdistymisen myötä sekä viestintätoimisto Source että Markkinointitoimisto Kitchen ovat vahvistaneet asemaansa laajojen markkinointiviestintäkampanjoiden toteuttajana. Konserni on muun muassa suunnitellut Väyläviraston uuden visuaalisen ilmeen.

Sourcen toimitusjohtaja Jaakko Kantola kommentoi viime vuoden tulosta hyväksi:

– Tilastojen valossa useat fuusiot epäonnistuvat. Siksi täytyykin olla iloinen, että molemmat yhtiöt onnistuivat parantamaan reilusti tulostaan.

Kasvun uskotaan jatkuvan tänäkin vuonna.

– Varsinkin videoviestintä ja palvelumuotoilu näyttäisivät kiinnostavan asiakkaiden keskuudessa.

Viestintätoimisto Sourcen ja Markkinointitoimisto Kitchenin asiakkaita ovat muun muassa Ålandsbankenin Itämeriprojekti, ebookers ja useita ministeriöitä.

Lisätietoja:
Jaakko Kantola
CEO, Source Creative Oy
p. +358 40 550 1283
jaakko.kantola@source.fi

Viestintätoimisto Source ja Markkinointitoimisto Kitchen muodostavat yhdessä täyden palvelun markkinointiviestintätoimisto Source & Kitchenin. www.source.fi