Yritykset ja tarinat, kampanjat ja tarinat, ihmiset ja tarinat

Viestintätoimistossa me jokainen mietimme jatkuvasti uusia ideoita ja näkökulmia, kuinka palvella asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla ja saada tuotteet ja ideat loistamaan viestinnän keinoin vieläkin kirkkaammin.

Kuluvaa vuotta miettiessä on hyvä muistaa, että jokaisen kiiltävänkin kampanjan, mainoksen tai postauksen takaa löytyy lopulta aina ihminen ja hänen tarinansa kerrottavaksi eteenpäin.

Meillä Source & Kitchenillä sydämet sykkivät erityisesti aitoudelle ja inhimillisyydelle, ja joulun aikaan ilmassa voi myös olla aina vähän taikaa.

Tänä syksynä olemme päässeet Nellin ja Vihreän Ketun matkaan yhdessä DNA:n ja SOS-Lapsikylän Satuillaan-projektissa. Jokainen, ainakin meistä ei digiaikaan syntyneistä, muistaa varmasti kuinka satuja luettiin lapsena yhdessä viltin alla kirjasta aitoja sivuja kääntämällä.

Satuillaan-projektin taustalla vaikutti vahvana SOS-Lapsikylässä tehty huomio, että satujen lukeminen perheiden arjessa on vähentynyt. Samaan aikaan myös lasten lukutaidon on huomattu heikentyneen.

Minulle nuo lapsuuden satuhetket tuovat edelleen mieleen muistoja, nauruja, hassuja imitointeja ja jännitystä. Aitoja arjen tunteita parhaimmillaan. Muistakaamme vaalia ja luoda näitä hetkiä jatkossakin.

Tätä punaista tarinan lankaa me Source & Kitchenillä halusimme jakaa tänä jouluna myös eteenpäin. Hope ry tekee vapaaehtoisvoimin todeksi unelmaa siitä, että lapsilla olisi Suomessa tasa-arvoisemmat mahdollisuudet hyvään arkeen. Yhdistys jakaa vähävaraisille ja kriisin kokeneille perheille esimerkiksi vaate- ja tavaralahjoituksia sekä lapsille ja nuorille harrastustukea ja vapaa-ajan elämyksiä. Me halusimme osoittaa tukemme lapsille kirjojen ja lehtien muodossa kautta.

Niinpä toivotamme myös sinulle ennen kaikkea saturikasta joulua ja onnellista uutta vuotta 2020!

 

-Muistojen virta, lapsuuden sadut. Sanoma joulun on uusi mahdollisuus.-