Brändiuudistus

Media ja PR

XO:n kaltaisen luksus- ja seikkailutuotebrändin rakentamisen keskiössä on tuotteen vahvuuksien ja ominaisuuksien esittely oikeassa ympäristössään. Näin tehtiin tarjoamalla täysin uudenlainen testikokemus maailman suurimpien venelehtien toimittajille. Journalistit Yhdysvalloista ja Iso-Britanniasta kutsuttiin neljän päivän testimatkalle kokemaan XO DFNDR 9 -veneen kestävyyttä ja ominaisuuksia maailman tiheimmässä saaristossa Helsingin ja Tukholman välillä. Top Gear -hengessä toteutettu testielämys näytti XO:n elementissään vaihtelevissa meriolosuhteissa ja myrskyisillä kallioilla.  

Toimittajien testiajosta luotiin osana brändikampanjaa kokemuksen ja XO DFNDR 9 esittelevä dokumentaarinen brändivideo. Lisäksi useat kansainväliset venelehdet kertoivat XO:n tarjoamasta elämyksestä ja DFNDR 9 -veneestä julkaisemissaan artikkeleissa ja verkkosisällöissä, tavoittaen satoja tuhansia venealan ammattilaisia ja harrastajia ympäri maailmaa.